fbpx

Agnieszka Wantuła 

W 2012 roku założyłam firmę prowadzącą warsztaty z robotyki dla dzieci – KLOCKOTEKĘ. Choć ukończyłam Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, to właśnie prowadzenie warsztatów dla dzieci okazało się być moją pracą marzeń, dającą ogromną radość i satysfakcję. Zmotywowało mnie to również do podjęcia studiów podyplomowych na kierunkach: przygotowanie pedagogiczne oraz informatyka i programowanie w szkole. Wierzę, że nauka poprzez zabawę daje niesamowite efekty, gdyż rozbudza u dzieci entuzjazm i w naturalny sposób pozwala im rozwijać swoje zainteresowania.  

 

Agnieszka Kwaśny

Absolwentka chemii na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie uczy w liceum oraz prowadzi zajęcia z eksperymentów chemicznych dla najmłodszych. Jej zdaniem praca z dziećmi jest niezwykle fascynująca i pozwala czerpać wiele radości z uśmiechu dzieci, gdy odkrywają kolejną „tajemnicę natury”. Prywatnie bardzo lubi koty (jest właścicielką jednego), gdyż zawsze chodzą swoimi drogami i niczego się nie boją .

 

Filip Jędrkowiak 

Magister inżynier Mechaniki i Budowy Maszyn, absolwent Politechniki Wrocławskiej. Na co dzień pracuje w międzynarodowej firmie z branży Automotive, jest odpowiedzialny za projektowanie i konstrukcję oprzyrządowania pomiarowego, poruszając się w obszarze modelowania 3D. Prywatnie miłośnik gór, lubi aktywnie spędzać czas, grając w tenisa, siatkówkę,  czy jeżdżąc na rowerze.  Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi jako korepetytor z matematyki, łatwo nawiązuje z nimi kontakt, co pozwala na przekazywanie wiedzy w atrakcyjny i zrozumiały sposób. 

 

Maciej Dobrowolski 

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, inżynier elektrotechniki. Na co dzień pracuje jako elektromonter utrzymania ruchu. Prywatnie miłośnik piłki nożnej, spędzania czasu na świeżym powietrzu i od dziecka wielki fan klocków LEGO®! Prowadzenie warsztatów z robotyki to dla niego doskonałe połączenie hobby z wykształceniem, a współpraca z ciekawymi świata dziećmi to dobra zabawa i szansa na zarażenie swoją pasją do nauk technicznych.